Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

''Kūrybos podiumas'' su Ineta Stasiulyte kviečia moteris pasisemti įkvėpimo

Ineta Stasiulytė kviečia moteris dviem dienoms savo pareigas perleisti vyrams!

Pasaulinio masto fortepijono virtuozas Ričardas Klaidermanas koncertuos Lietuvoje!

Palangos koncertų salėje vasario 4 d. 19:00 val. vyks prancūzų pianisto Ričardo Klaidermano (gim. Philippe Pages) koncertas. Menininkas pasirodys kartu su styginiu orkestru.

Balandį Vilniuje – elegantiškųjų prancūzų ''Nouvelle Vague'' koncertas

Balandžio 21 d. sostinės koncertų salėje „Compensa“ savo vienintelį pasirodymą Lietuvoje surengs garsi prancūzų grupė „Nouvelle Vague“. Kolektyvo pavadinimas – tai žodžių žaismas, kuris išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „naująją bangą“ ir atspindi grupės kuriamos new wave muzikos stilių. Tačiau ne tik tai - „La Nouvelle Vague“ terminu apibūdinama XX amžiaus šeštajame dešimtmetyje prancūzų kinematografe dominavusi kultinė kino meno kryptis, kurios ryškiausi režisieriai - François Truffaut, Jean-Luc Godard, Claude Chabrol ir kitos žymios kino pasaulio asmenybės. Būtent todėl unikalus muzikinis projektas „Nouvelle Vague“, pardavęs daugiau kaip milijoną savo įrašų kopijų, alsuoja subtilia prancūzų elegancija ir rafinuotumu, o jų atliekami kūriniai – tai pasaulinio garso grupių kompozicijos, aranžuotos jausmingame bossa novos stiliuje.

Gotikinio roko pažiba She Past Away Vilniuje

Sausio 13 dieną, penktadienį, Turkijos gotai She Past Away surengs pirmą grupės koncertą Lietuvoje.

„KAUNAS JAZZ“ KONCERTUOS STILINGASIS VOKIEČIŲ DŽIAZMENAS TORSTENAS GOODSAS

Festivalis „Kaunas Jazz“ atskleidžia dar vieną savo 2017-ųjų sezono žvaigždę. Balandžio 21-23 dienomis festivalio kvietimu Lietuvoje viešės Vokietijos džiazo atlikėjas Torstenas Goodsas.

Legendinis roko atlikėjas Alice Cooper Trakų pilyje

Amerikiečių roko ikona Alice Cooper surengs koncertą Lietuvoje. Įspūdingas tamsos princu ir šokiruojančio roko krikštatėviu vadinamo atlikėjo šou įvyks kitų metų liepos 31 d. Trakų pilies kieme.

Scooter | 2unlimited | Sash! Grandiozinis muzikos ir šviesų šou

Šokių dievai grįžta į Lietuvą! Kovo 3 d. kviečiame Jus į grandiozinį muzikos ir šviesų šou – legendinių grupių SCOOTER, 2 UNLIMITED ir DJ SASH! koncertą didžiausioje Kauno ŽALGIRIO ARENOJE.

Šventinis naujametinis NIKO koncertas

Tiems, kam atrodo, kad šiuolaikinė muzika – tai nyki ir nepasiekiama erdvė, reikėtų pasiklausyti Naujų idėjų kamerinio orkestro ir pamatyti jo muzikantus scenoje.

''Trimitas'' ir ''Kalėdinė uvertiūra''

Valstybinis pučiamųjų instrumentų orkestras “Trimitas” kalėdinę nuotaiką dovanos kartu su Kristina Zmailaite (sopranas), Edmundu Seiliumi (tenoras) bei tarptautinių pianistų konkursų laureatu, Azerbaidžano valstybinės filharmonijos direktoriumi, pianistu Muradu Adigezalzade, dirigentu Dainiumi Pavilioniu. Vakaro programą spalvingai pristatys koncerto vedėja Sigita Stankevičiūtė.

Auksinės Benjamino Gorbulskio dainos

„Tu ateik į pasimatymą“, - šia legendine Benjamino Gorbulskio dainos eilute į nepaprastai šiltą, jaukų pasirodymą kviečia auksiniai balsai – Evelina Sašenko ir Liudas Mikalauskas, drauge su Šv. Kristoforo kameriniu orkestru.

''Bilietai.lt'' ir ''Bilietų Pasaulis'' pristato bendrus dovanų kuponus

Artėjant didžiosioms metų šventėms, bilietų platinimo bendrovės „Bilietai.lt“ ir „Bilietų Pasaulis“ pristato bendrus dovanų kuponus. Precedento neturinti naujiena suteikia galimybę bendrą dovanų čekį išsikeisti į bendrovių „Bilietai.lt“ ir „Bilietų Pasaulis“ tinkluose platinamą renginio bilietą. Pirmieji bendri kuponai suteikia galimybę rinktis iš daugiau nei 1000 įmonių „Bilietai.lt“ ir „Bilietų Pasaulis“ siūlomų pramogų.

Verslo parodose mezgasi pažintys ir gimsta sandoriai

Komercinės parodos ir mugės sparčiai skinasi kelią į efektyvaus įmonių marketingo planus. Šis reiškinys – ne pramoga, o būtinybė kiekvienam augančiam verslui. Todėl tokie renginiai įgauna vis didesnį mastą tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje. Įvairaus pobūdžio parodas mūsų šalyje vidutiniškai aplanko nuo 10 000 iki 60 000 lankytojų, kurių kiekvienas – suinteresuotas, potencialus klientas, tad įmonės kelias dienas mėgaujasi nenutrūkstamu klientų srautu. Apie realius rezultatus ir parodų teikiamas galimybes – iš pirmų lūpų.
 
Parodų kaštai – ilgalaikė investicija
 
Verslininkai dažnai dvejoja prieš priimdami sprendimą, dalyvauti parodoje, ar ne. Marketingo specialistė Inga Girdenienė, šiuo metu su portalo ,,Šventės idėja“ komanda organizuojanti pirmąją Lietuvoje kalėdinę parodą, tikina, kad daugiausia nerimo verslininkams kyla dėl realių rezultatų. ,,Daugelis įmonių domisi parodomis, svarsto dalyvavimo galimybes ir, žinoma, klausia, ar verta. Tiesa, šis klausimas užduodamas tik dalyvaujant pirmą kartą. Po parodos verslininkai įsitikina, kad kaina už didžiulį potencialių klientų srautą tikrai nėra didelė, o štai rezultatai juntami dar ilgai. Parodoje dalyvaujanti įmonė tampa matoma, pristato savo prekinius ženklus, įveda į rinką naujus produktus, turi puikias galimybes sukurti ar pagerinti savo įvaizdį. Taip pat reikia neužmiršti parodų organizatorių naudojamų papildomų marketingo priemonių, kurios ženkliai didina informacijos sklaidą apie dalyvius.“
Šokolado manufaktūros ,,Chocolate Naive“ eksporto vadovas Jokūbas Lukša, verslą pristatęs devyniose parodose, jau įsitikino, kad po šių renginių progresas akivaizdus. ,,Parodose ieškome naujų partnerių, draugų, klientų, kontaktų, konkurentų, iš esmės visko, kas padėtų praplėsti įmonės galimybes augti. Čia galima praturtinti industrijos supratimą, išplėsti jos mastą, pasisemti naujų minčių, idėjų kaip pritaikyti produktą atitinkamai rinkai. Ne paslaptis, kad didžioji dalis mūsų tarptautinių klientų atkeliavo būtent specializuotų parodų metu ar po jų. Didžioji dalis organizatorių sukuria duomenų bazes, kuriose įmonės naršo, ieškodamos asortimento naujovių, tad bet kada galima sulaukti užklausos būtent iš tos parodos, kuri iš pirmo žvilgsnio atrodė ne pakankamai sėkminga.“ J. Lukša pabrėžia, kad tik trumpalaikėje perspektyvoje parodos kaštai atrodo kaip papildoma biudžeto eilutė, tačiau visiems žinoma, kad rezultatai ateina po darbo: kartais jų reikia laukti savaitę, mėnesį, kartais ir metus.
 
Išskirtinis dėmesys skiriamas pasiruošimui
 
Norintiems iš parodos išeiti kaip tikriems nugalėtojams, būtina itin atsakingai ruoštis iš anksto. ,,Reikia atsirinkti, kurios parodos labiausiai tinka Jūsų verslo reprezentacijai. Pastebėjome, kad į verslo segmentą, o ne į galutinį vartotoją orientuoti renginiai sėkmingesni. Konkrečiai mūsų įmonė dažniausiai tokių parodų metu gauna užsakymų vardiniams, firminiams gaminiams, – apie savo patirtį pasakoja po tarptautines parodas keliaujanti mėsos manufaktūros ,,Dora“ pardavimų ir marketingo vadovė Marta Paliukienė, – Kokia sėkmės paslaptis? Stiprus komandos paruošimas, aiškus tikslų išdėstymas, komunikacijos, kuri bus pasitelkiama prie stendo, aptarimas. Taip pat labai svarbus vizualus stendo ir prekinio ženklo pateikimas: jeigu lankytojui produktas nežinomas, išvaizda geriausiai padeda apsispręsti, ar sustoti pasidomėti plačiau, ar ne. Tad tinkamai pasiruošus, paroda atsiperka: ne tik daug parduodame, randame svarbių kontaktų, bet ir gauname papildomos naudos iš visuomenės informavimo priemonių, kuriomis pasirūpina parodų organizatoriai.“
 
Jau greitai pirmoji Lietuvoje kalėdinė paroda verslo segmentui – C2B
 
Verslininkai, išsiilgę kokybiškų ir naudingų renginių, rugsėjo 30 d. ir spalio 1 d. turės galimybę dalyvauti pirmą kartą Lietuvoje organizuojamoje parodoje C2B – ,,Christmas to Business“.
,,Šios parodos tikslas – padėti įmonėms pristatyti savo produktus ar paslaugas, aktualias žiemos švenčių laikotarpiu bei sudaryti sąlygas lankytojams vienoje vietoje rasti įdomių idėjų savo įmonės sprendimams ar asmeninėms šventėms. C2B erdvėje bus visko: nuo verslo dovanų, kalėdinio dekoro elementų iki naujametinių vakarėlių organizavimo pasiūlymų, – apie ilgai brandintą koncepciją pasakoja parodos marketingo vadovė Inga Girdenienė. – Šalia mugės veiks ir pramogų bei seminarų erdvė, kurioje dalyviai susipažins su verslo dovanų protokolu, įmonės renginių organizavimo principais, kita šventiniu laikotarpiu aktualia informacija, susitiks su vakarėlių vedėjais, pramogų kūrėjais, panašių verslų atstovais... Išsamesnė informacija jau greitai, o dabar svarbiausia registruotis, apsvarstyti savo komunikacijos strategiją ir skirti laiko patrauklaus įvaizdžio kūrimui, nes C2B parodos dalyviams rekomenduojama sėkmės formulė paprasta – ruoškis atsakingai.“